účetnictví • daně • mzdy

Staropramenná 221/25

Praha 5 - Smíchov

telefon_ico 257 312 441, 257 221 394

gsm_ico 605 025 448

fax_ico 257 312 349

email_ico fortis-setos@cmail.cz

Vedení daňové evidence


V oblasti vedení a zpracování daňové evidence poskytujeme tyto služby a činnosti

  • kontrola předávaných prvotních účetních dokladů
  • komplexní zpracování a vedení daňové evidence
  • peněžní deník
  • kniha pohledávek a závazků
  • podklady pro přiznání k DPH (daň z přidané hodnoty)
  • evidence dlouhodobého majetku a vedení karet hmotného majetku
  • zpracování daňového a účetního odpisového plánu
  • evidence drobného majetku
  • zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob, k dani silniční
  • zpracování přiznání k DPH včetně příloh
  • souhrnné hlášení k přiznání k DPH
  • evidence skladu
  • kontrola cestovních příkazů (tuzemských a zahraničních)
  • příprava a kontrola podkladů pro kontroly
  • zastupování při kontrolách a jednáních s finančním úřadem, živnostenským úřadem, úřadem práce, ČSSZ, zdravotní pojišťovnou, statistickým úřadem
  • podklady pro úvěrová řízení
  • zpracování podnikatelských záměrů a plánů
  • zpracování odborných stanovisek a daňových analýz
  • rekonstrukce daňové evidence
  • zpětné zpracování daňové evidence
  • účetní a ekonomické poradenství
  • daňové poradenství v oblasti daně z příjmu fyzických osob
  • daňová optimalizace a plánování
  • metodická pomoc a účetní dohled
  • správa datových schránek
  • ostatní služby dle individuálních požadavků klienta

Podívejte se na ceník vedení daňové evidence

Nenašli jste zde hledané informace, kontaktujte nás



Vedení účetnictví


V oblasti vedení a zpracování účetnictví poskytujeme tyto služby a činnosti

  • kontrola předávaných prvotních účetních dokladů
  • komplexní zpracování a vedení účetnictví
  • vedení pokladní knihy
  • vedení knihy pohledávek a závazků
  • evidence dlouhodobého majetku a vedení karet hmotného majetku
  • zpracování daňového a účetního odpisového plánu
  • evidence drobného majetku
  • zpracování měsíčních, čtvrtletních uzávěrek
  • zpracování roční účetní závěrky
  • vedení střediskového (zakázkového) účetnictví
  • rekonstrukce účetnictví
  • zpětné zpracování účetnictví
  • mimořádné, mezitímní a konsolidované účetní závěrky
  • zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob, k dani silniční
  • zpracování přiznání k DPH (daň z přidané hodnoty) včetně příloh
  • souhrnné hlášení k přiznání k DPH
  • evidence skladu
  • zpracování inventarizací
  • kontrola cestovních příkazů (tuzemských a zahraničních)
  • vyhotovení statistických výkazů a hlášení pro ČSÚ
  • zpracování vnitropodnikových účetních směrnic
  • příprava a kontrola podkladů pro kontroly
  • zastupování při kontrolách a jednáních s finančním úřadem, živnostenským úřadem, úřadem práce, ČSSZ, zdravotní pojišťovnou, statistickým úřadem.
  • podklady pro úvěrová řízení
  • zpracování podnikatelských záměrů a plánů
  • zpracování odborných stanovisek a daňových analýz
  • účetní a ekonomické poradenství
  • odborný účetní a daňový dozor u klientů s vlastním účetním softwarem
  • daňové poradenství v oblasti daně z příjmu právnických osob
  • daňová optimalizace a plánování
  • metodická pomoc a účetní dohled
  • průběžný audit
  • interní audit
  • účetní audit
  • výrok auditora v konečné zprávě auditora
  • audit roční, mezitímní a mimořádné závěrky
  • správa datových schránek
  • ostatní služby dle individuálních požadavků klienta

Podívejte se na ceník vedení účetnictví

Nenašli jste zde hledané informace, kontaktujte nás



Zpracování daňových přiznání


V oblasti zpracování daňových činností poskytujeme tyto služby a činnosti

  • zpracování daňových přiznání
  • daň z příjmu právnických osob
  • daň z příjmu fyzických osob
  • daň z přidané hodnoty
  • daň silniční
  • daň z nemovitostí
  • daň dědická a darovací
  • daň z převodu nemovitosti
  • odklady (prodloužení termínu) pro podání přiznání k dani z příjmu fyzických osob
  • odklady (prodloužení termínu) pro podání přiznání k dani z příjmu právnických osob

Podívejte se na ceník zpracování daňových přiznání

Nenašli jste zde hledané informace, kontaktujte nás



Zpracování mzdové a personální agendy


V oblasti zpracování mzdové a personální agendy poskytujeme tyto služby a činnosti

  • kontrola předávaných podkladů pro měsíční zpracování mezd
  • kompletní vedení a zpracování mezd pro malé (do 25 zaměstnanců) i velké (nad 25 zaměstnanců) organizace
  • výpočet nemocenských dávek, odvodů při ošetřování člena rodiny a peněžité pomoci v mateřství
  • odměny členů statutárních orgánů, jednatelů
  • překážky v práci
  • tisk diskrétních výplatních pásek
  • měsíční přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovny
  • příkazy k úhradě pro banku (odvody soc. a zdr. pojištění, čisté mzdy, zálohová a srážková daň, pojištění odpovědnosti)
  • roční zúčtování daní z příjmu zaměstnanců
  • roční vyúčtování daně z příjmu fyzických osob a funkčních požitků
  • roční vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně
  • výpočet zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele
  • zpracování dohod o provedení práce a dohod o provedení činnosti
  • přihlašování nových firem a společností u ČSSZ a zdravotních pojišťoven
  • přihlašování a odhlašování zaměstnanců
  • vedení a evidence mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění
  • vedení a evidence zápočtových listů
  • rekapitulace mezd
  • evidence čerpání a nároku na dovolenou
  • příprava pracovních smluv a výpovědí
  • vedení personální agendy zaměstnanců
  • vystavování potvrzení o výši příjmu zaměstnance pro banky, leasingové společnosti, úvěry, půjčky
  • příprava a kontrola podkladů pro kontroly
  • zastupování při kontrolách a jednáních s finančním úřadem, ČSSZ, zdravotní pojišťovnou, úřadem práce, živnostenským úřadem
  • poradenství v oblasti mzdové a personální agendy
  • poradenství v oblasti pracovního práva
  • správa datových schránek
  • ostatní služby dle individuálních požadavků klienta

Podívejte se na ceník zpracování mzdové a personální agendy

Nenašli jste zde hledané informace, kontaktujte nás



Zastupování na úřadech


V oblasti zastupování před státními orgány poskytujeme

  • příprava a kontrola podkladů pro kontroly
  • zastupování při kontrolách a jednáních na finančním úřadě
  • zastupování při kontrolách a jednáních na ČSSZ
  • zastupování při kontrolách a jednáních na zdravotní pojišťovně
  • zastupování na živnostenském úřadě
  • zastupování na úřadech práce (zaměstnávání cizinců, poskytování dotací)
  • jednání s bankami
  • jednání s leasingovými společnostmi

Podívejte se na ceník zastupování před státními orgány

Nenašli jste zde hledané informace, kontaktujte nás



Poradenské služby v oblasti účetnictví, daní, mezd a ekonomiky


V oblasti poradenských služeb poskytujeme

  • právní služby
  • zajištění služeb auditora (audit účetní závěrky, audit účetnictví, interní audit, výrok auditora v konečné zprávě auditora)
  • zajištění služeb daňového poradce (zpracování daňových přiznání, odklady termínu pro podání daňových přiznání)
  • zpracování podnikatelských záměrů
  • zpracování odborných stanovisek a daňových analýz
  • příprava podkladů pro banky, leasingové společnosti atd.
  • účetní a daňový audit
  • daňová optimalizace
  • poradenství při založení společností (ohlášení živností, návrh na zápis do obchodního rejstříku, registrace na finančním úřadě)
  • průběžné daňové poradenství
  • poradenství v oblasti pracovního práva
  • správa datových schránek
  • ostatní služby dle individuálních požadavků klienta

Podívejte se na ceník poradenských služeb

Nenašli jste zde hledané informace, kontaktujte nás

Odkazy - Ochrana osobních údajů - Mapa stránek - © 2018 FORTIS 2022, s.r.o. - Webdesign SpeedX.cz

S provozem tohoto webu nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našeho webu s jejich používáním souhlasíte.Rozumím Další informace